A Galescola de Oia contou coa colaboración das familias (que está a ser moi positiva) para traballar o esquema corporal cos máis cativos/as. As nais e pais trouxeron da casa fotos dos/as nenos/as actuais e de cando eran máis cativos/as coa idea de colocalas pola aula e co obxectivo de facilitar o recoñecemento dun mesmo.
Como acompañamento a estas actividades as nenas e nenos disfrutaron de cancións referentes ao esquema corporal ("O xogo chirimbolo", " Xoán pequeno", " Nesta cara redondiña", "As mans", "A cara que teño eu"...)
As crianzas tiveron a oportunidade de mirarse no espello e aprenderon a recoñecer as diferentes partes da súa cara, para posteriormente pasar a traballar o concepto da silueta coa axuda das profesionais da educación da escola.
Como actividade final propúxose a construción entre todos dunha boneca para que sexa a nova compañeira de xogos. A boneca estaba nunha primeira fase incompleta polo que foi levada por turnos por cada un dos nenos/as á súa casa para ir completando, coa axuda das familias, as partes que lle faltaban.
O propósito desta acitividade é dobre, por un lado, implicar ás familias nas actividades educativas das súas crianzas e por outra banda, para que as nenas e nenos da escola lle dean continuidade na casa as actividades no centro.
Vía> InfoRosal
Como acompañamento a estas actividades as nenas e nenos disfrutaron de cancións referentes ao esquema corporal ("O xogo chirimbolo", " Xoán pequeno", " Nesta cara redondiña", "As mans", "A cara que teño eu"...)
As crianzas tiveron a oportunidade de mirarse no espello e aprenderon a recoñecer as diferentes partes da súa cara, para posteriormente pasar a traballar o concepto da silueta coa axuda das profesionais da educación da escola.
Como actividade final propúxose a construción entre todos dunha boneca para que sexa a nova compañeira de xogos. A boneca estaba nunha primeira fase incompleta polo que foi levada por turnos por cada un dos nenos/as á súa casa para ir completando, coa axuda das familias, as partes que lle faltaban.
O propósito desta acitividade é dobre, por un lado, implicar ás familias nas actividades educativas das súas crianzas e por outra banda, para que as nenas e nenos da escola lle dean continuidade na casa as actividades no centro.
Vía> InfoRosal
0 comentarios:
Postar um comentário